November 21, 2009

bila aku kata kau.hanya kau la.


seperti mahu telan extacy,bia aku terleka dengan khayalan sendiri.

aku dan cube mematikan rasa.
dan awak ,saya dah cube ketatkan segala rasa kelat itu
supaya tak sampai tertumpah dan cemarkan rasa lain.
aku sudah kalah dengan hidop kah?
semakin hari semakin menduga rasa.
aku tamahu ini terus menghambat rasa jiwa yang pernah aku miliki,sangat indah dulu.
shit!
seperti minda separuh sedar.aku akan mencarut macam haram tade perasaan.
kau.aku minta maaf.aku buntu.
tade penilaian.
kau tahu aku sangat terbang tinggi dengan adanya kau selama ini.
aku butuh kekuatan.
rasa nak lempar diri jauh2.
menjadi seseorang yang bukan diri aku hari ini.

kau.aku minta maaf.
tapi aku sayang kau bodoh.
banyak sampai titis hujan yang jatuh ke bumi hari2 itu untok kau aku rendu.

minta maaf.minta maaf.minta maaf.
hati itu hanya ada kau.

cukup itu kau tahu .