March 10, 2010

i'm constantly prepared to be dissapointed,

bila terlalu men..lazimkan slumber dan seolaholah kebal,
ada yang makin bertubi tubi menekan hidop.
oh sungguh saya tidak benar memahami konsep dunia perilaku hari ini.
makin aneh dengan kepelbagaian tingkah laku manusia yang **oucchh!
suck!

mahu fleksible macam doludolu.
gembira sampai maksima itu tak terganggu dek minima yang terjentik.
saya akur,
saya rendu bau saya yang dulu.
tapi dulu saya tak begini .
lebih banyak buruk dari baiknya.

saya nak merapu saya macam dulu,
sekurangkurangnya tak rasa bebal macam hari ini,
tapi saya taperlu tamak mahu apa yang dulu,
itu maksud nya saya takbersyukur dengan apa saya punya hari ini.
maseh sengalsengal dengan situasi yang berlaku 4 5 6 harini.
tampal la koyok setiap celah saket sengal itu pasti ambil masa berpuluh saat tok hilang rasa nya
oh,sangat merubah rasa yang bukanbukan.
lately,I AM SUCK!

dan mulai bilabila saya mahu berdepan dengan hakikat kenyataan: )

saya seorang yang kebal!

kalau takbetol?cepat sepak saya jauhjauh sampai saya tak mampu datang balik,yeahhh!

isian jiwa:

'Sesungguhnya hari kiamat itu tetap akan datang, yang Aku (Allah) sengaja sembunyikan masa datangnya supaya tiap-tiap diri dibalas akan apa yang dia usahakan' - [Ta-Ha (20:15)]