May 12, 2010

dua perkara terdekat itu adalah

bila kebusanan mencapah apa aku bikin sorang sorangsorang hari ini adalah ;

keluar dengan tujuan asal mahu mengerat rambut yang sudah panjang .**btw,saya taksuke rambut panjang sangat.cukup sedangsedang.HAAA
TAPI,kehendak sudah lari jauh dr tujuan asal itu.
apa yang saya terjumpa cari ketika keluar tadi adalah tuuuu kat atas
himpunan kalam kalam yang saya dapat dengan harga yang sangat murah.
setiap satu nya hanya RM5.00 ok.
dan setiap satunya sangat menarik setelah dibelek belek isinya serba sedikit.
bukan main angkat je der.
heee.
busan tahap gaban di KWIKSTOP tu (alah opis saya opss bukan kedai24jam ja)
***HAAAA
telah mendidik saya untuk membaca apa saja yang perlu.
contohnya setiap hari saya akan berjaya khatamkan setiap suratkhabar yang terdapat
di kedai tu serta majalahmajalah terbitan baru.akibat sympton kebusanan.
**see,i dah baca dulu semua dari you all.
sampai kadangkadang ulang ampat blas kali der baca.


dan ni haaaaa--->
satu hari i buleh habeskan 6 bars kinder bueno white ni,giloketageh kowtt.
sebab dah tatau sgt nak buat apa,mengunyah adalah hobi paling titop:))
so,taheran la badan dan kembang takempiskempis mcam belon.

ok
selamat malam sekalian cewekcewek chantek
dan
cowokcowok ganteng di luar sana.
:)