May 09, 2010

terbang melangit : )

bila kepala otak dah beserabut dan jiwa turut sama berkusut,
makanya SAYA pon bawa diri pergi jauh hari ini.
text my pal dan ajak dia kua.

venue,HARDROCK HOTEL,ferringgi.

kenapa nk sangat lepak sana?
sebab bestttttttttttt!!
HAAAHAAA : ))

betol best,sebab dapat juga akhirnya saya terbang tinggi pegang langit yang luas tu.
***TIADA LOGIKA**









p/s=trimas buat nurhidayah ,yang melayan habis tuntutan saya hari ini : )


supriseee!! naik parasailing.sangat teruje dan best gile OK~traaaalalaala


***setelah sudah diperagakan segala tali mali untuk safety saya supaya tajatuh nnt***

***nampak?excited sangatttt okiess

***tadaaaa,,SUDAH MAHU FLY.(saya naik dengan instructor sbb takot jatuh kalau naik sendiri, leh sangkut kat pokok time nak landing) : ))

***itu gaya paling kacak NOORATIQAH HASHIM di awan sore***


mendarat dengan chantek sekali : ) ( dia tu la cakap)

**sedih:( dah abeh terbang**

oh rasa nak naik lagi sekali kot tadi,nasib gak pikir limablas kali: P

tapernah rasa perasaan yang terpaling sakral ni.
hari ini sangat mahal pada saya dan jiwa sudah buleh senyum dengan mesranya.

oh lalalala.

notakaki: nnt kawen la kan saya nak terbang bersanding kat ats macam saya terbang hari ini.ngeee: )