October 11, 2010

i am,

hey si bulan,sungguh aku gugup melihat kau malam ni,
kacak!

motif aku cakap macam tu?
sebab aku sedang patah hati sangat2,
maka sekitarnya yang menawan ,juga kacak,juga chantek aku rasa sedikit manes di hati melihat nya.
oh ya,sudah lama aku tidak update belog aku ni,sebab belog ni merajok tanak loading dengan baik.
rendu aku la tu kan??haaaa :))
sumpah ! aku rendu nk update,tapi tak berkesempatan dek belog aku meragam2 tanpa aku tahu dan paham puncanya; btw,sgt stress!
bluerkkkkss.

ok,sebenarnya banyak i nak cerita kat sini sepanjang menyepi tak tentu hala.
tapi maseh tidak mampu aku keluarkan segalanya.
mana nak mula pon aku keruan,ceh banyak cekadak pulak kan?

baiklah,bismillahirohmanirahhim.dah masuk 3bulan lebih kehidopan yang banyak berkisar sekitas kampus.
sebenarnya aku hanya ada kelas pada hari isnin selasa juga rabu,yang baki 2 hari khamis juga jumaat,aku bebas terbabas di kamar beradu.aku cukup tido malah terlebihlebih tido sampaikan aku sendiri mengeluat dengan diri aku,dan

dan macam menjadi rutin mingguan aku wajib keluar nonton wayang.nk cakap stress kelas banyak memang tak masuk akal,bayangkan ya kalian sekalian,kelas i hari isnin jam 2pm-4pm.tu pon satu kelas ja,selasa agak berkepuk la jadual  i 3 kelas,jam 11am-2pm,then 5pm-7pm,rabu  2kelas 8am-10am.
see dengan mata kepala jiwa kalian,rasa tak apa aku rasa,sampai ada org jeles dengan rutin aku cakap datang usm belajar ke tak??
hoohooo,pedas buleh tahan juga gurauan manja u olss,but i takesah u olss nye kecemburuan.

dan nak dijadikan cerita aku telah pon mengisi form apply partime job.tapi pakejadahnya kan nak final aku nak partime job,ni semua sebab masa aku banyak sangat lobanglobang.dan as a student,i need money to survive beb!!

weekend pulak aku wajib balik rumah aku nunn jauh merentasi jambatan PULAU PINANG.sebab apa WAJIB,sebab rendu si abah,rendu dia masak,rendu budak kecik ilham tu,rendu banyak benda dan bermacam perkara la.heee~

dan paling3 aku suka buat if masa aku takterisi rugi juga,aku akan keluar amik2 gambar ,even katceruk mana pon aku takkan lupa bawa lensa kesayangan aku,

okla,dah bungkam habes taktahu nak cakap apa,
actually aku nak cakap benda ni,
kat si dia,

p/s to myiloveyou,
no matter how much i say i hate,dissapoint,down in you,i didn't say its.Because iloveyou more than the world can give me.you are my love,its never be anyone else but you myiloveyou

♥♥♥