January 08, 2011

My Dear Allah Subhana Wa' Ta'ala,Bless Us

I was grumpy for the whole day till,**grrr!


aku kembali dalam keadaan rupa begini.taksedap lansung!
getir.


Ya, jasad aku masih utuh. Tapi rohaniahnya aku*BAMM! ranap. Ya, aku macam dah tak percayakan cinta. nak buka hati pon sipisipi.Tapi aku tahu karma itu ada. 


Ya, aku disini untuk menulis. Tapi bukan untuk mengagumkan siapa-siapa.


--and the saying goes,


''You always leave the person who loves you."

Yeah!
"Like, what did I ever do to him?"
"You did atiqah,"
"One thing,"
"What?"
"Not being good enough"
"But how good does he want you to be?"
"Haihhh I don't know,"
"You're so messed up."

hey ,Janji aku untuk tunggu kamu 10 tahun lagi, janji aku untuk bersama kamu walau bukan aku yang kamu pilih, janji aku untuk aku setiakan perasaan ini. Semuanya aku lepaskan sekarang. Maafkan aku. Aku bukan tak mahu tapi tak mampu, sayang.


KALAU AWAK BACA,


Saya nak awak tau yang hati saya ni dah hancur luluh.